Ieder kind een stem
Het team van Qubo bestaat op dit moment uit de oprichters van het eerste uur.
Dit is waar wij voor staan.
- Met Qubo:
- leer je jezelf en de ander beter te begrijpen.
- krijg je altijd inzicht in het welbevinden van de leerlingen.
- kun je gericht in gesprek door analyse en patroonherkenning.
- leren leerlingen woorden te geven aan emoties.
- voelen leerlingen zich gezien en gehoord.
Mike van Viegen
Oprichter
Een goed resultaat begint altijd bij de mens zelf.
Klik op de naam voor meer info.
Mike van Viegen
Oprichter
Met 12 jaar ervaring in de ICT heeft hij in verschillende organisatiegroottes gewerkt waarbij het resultaat (bijna) altijd prioriteit kreeg. Nu gelooft hij vooral in de kwaliteit en kracht van de mens en is van mening dat de prioriteit moet liggen bij de samenwerking en het helpen van de mensen waarmee je samenwerkt; dan volgt het resultaat vanzelf. Altijd geïntrigeerd door technische uitdagingen beweegt hij zich tegenwoordig steeds meer op het menselijke vlak in de ICT als coach om zo de mens verder te helpen en een gezonde werksfeer te creëren. Vanuit de mindset om mensgericht te werken is hij continu bezig om zichzelf te ontwikkelen op verschillende vlakken in de hoop anderen mee te krijgen in zijn enthousiasme en voorliefde voor het vak. Hij is voorstander van eerlijke, transparante en heldere communicatie om een open gesprek op gang te brengen.
- E-mail:mike@qubo.nl
Nico Meijer
Oprichter
Met 20 jaar aan ervaring binnen alle lagen van het onderwijs (met én zonder ICT), is Qubo de plek 'waar alles samenkomt'.
Ik haalde als leerkracht diepe voldoening uit de momenten waarbij ik van betekenis kon zijn voor mijn leerlingen, zowel didactisch als pedagogisch. Achter resultaten en prestaties, ligt een wereld van beleven. Wanneer we die wereld samen de juiste aandacht geven, kunnen we ontwikkelen en groeien - en past dat resultaat van nature!
In die voedingsbodem ontkiemde Qubo. Wat begon met een idee en visie, is een concrete toepassing geworden waarbij waardevolle feedback voor de leerling en de leerkracht kan leiden tot het goede gesprek en inzicht. Relatie én prestatie!
Een langgekoesterde droom, opgericht en vormgegeven met twee fantastische mede-oprichters die zich met hart, hoofd en handen in die missie herkenden. Dit is onze hoopvolle bijdrage aan de samenleving.
Ik haalde als leerkracht diepe voldoening uit de momenten waarbij ik van betekenis kon zijn voor mijn leerlingen, zowel didactisch als pedagogisch. Achter resultaten en prestaties, ligt een wereld van beleven. Wanneer we die wereld samen de juiste aandacht geven, kunnen we ontwikkelen en groeien - en past dat resultaat van nature!
In die voedingsbodem ontkiemde Qubo. Wat begon met een idee en visie, is een concrete toepassing geworden waarbij waardevolle feedback voor de leerling en de leerkracht kan leiden tot het goede gesprek en inzicht. Relatie én prestatie!
Een langgekoesterde droom, opgericht en vormgegeven met twee fantastische mede-oprichters die zich met hart, hoofd en handen in die missie herkenden. Dit is onze hoopvolle bijdrage aan de samenleving.
- E-mail:nico@qubo.nl
Joris Groenendijk
Oprichter
Een echte onderwijsliefhebber met ervaring in het begeleiden van teams en leerkrachten. Heeft 4 jaar als leerkracht in de midden- en bovenbouw van het basisonderwijs gewerkt en daarbij de affiniteit voor ict op school- en bestuursniveau mogen vormgeven. Dat leidde uiteindelijk tot een vervolg bij een landelijk, onafhankelijk adviesbureau. Daar heeft hij scholen en besturen begeleid bij de onderwijskundige inzet van ict. Daarna is hij als schoolbegeleider gaan werken bij een schoolbestuur in de regio Amersfoort om leerkrachten en teams te helpen bij het geven van effectieve didactiek met en zonder ict. Vindt het belangrijk om waardering uit te spreken en te zoeken naar potentie en geniet van het schakelen tussen verschillende niveaus binnen de organisatie. Doet dat door goed te luisteren, door te vragen en een situatie vanuit meerdere kanten te belichten.
- E-mail:joris@qubo.nl